Arcmaszk és kézfertőtlenítő

Frissen megjelent könyvemet A kínai rejtélyt itt találjátok. 
Az értékeléseket pedig itt: A kínai rejtély értékelések.
Rádióriport a könyvem kapcsán. 
A kialakult koronavírus kapcsán nem tudok nem írni, kesernyés, ironikus facebookos bejegyzéseket. 
Mivel ezek elég sok kommentárt kaptak a facebookon, ezért ide is elhozom, remélem szerencsésen túléljük és egyszer nevetni fogunk rajta. Addig is vigyázzatok magatokra, egymásra, szeressétek egymást. 

Elképedés

El vagyok képedve azon, hogy bizonyos ismerőseim még ilyen helyzetben sem az összefogást, a valós hírek megosztását tartják fontosnak, hanem az álhírportálok cikkeinek megosztását, a pánikkeltést, más emberek megrémítését. A fennálló erők elleni utálatuk olyan erős, hogy most sem tudják az agyukban ezt a gombot kikapcsolni. Tájékozódj hiteles forrásból, hallgass rádiót, nézz tévét!!!!


Ne növeld a pánikot, s ne ferdítsd el az igazságot, senki nem fizet érte!

Arcmaszk és kézfertőtlenítő
Lementem a boltba és a patikába, hogy kézfertőtlenítőt és arcmaszkot vegyek.
Nem volt.
Hazatértem egy kiló hússal, liszttel, tésztával, krumplival.
Vettem két tábla csokit is, meg alkoholos ablakpucolót.
A tartós élemiszerekkel elbarikádozom magam és jókat főzök.
A csokit bánat ellen vetem be.
Az ablakpucolóval letisztítom az ablakokat.
Új lehetőségek
Kettőt köhhinttettem a péksékben és ketté nyílt előttem a sor, mint Mózes előtt a Vörös-tenger.
Vádló tekintetek kereszttüzében vehettem meg a mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma.
A lányom szerint hegyi beszédeket tartok, Krisztus útját követve.
Micsoda kilátások

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések