Utazás a Kárpátokon át

 

Utazás a Kárpátokon át könyvem 2023.júliusában jelent meg az Underground Kiadónál. Összesűrítettem benne jó pár családi történetet és városi sztorit. 

Alább a könyv ismertetőjét olvashatjátok, alatta pedig az olvasói véleményeket a Moly.hu-ról.  

A családi történetek és városi mesék pont arról szólnak, amit a cím tükröz. Családi történetek, amelyek nekem kedvesek, olyan családtagokról, akiket szerettem és szeretek most is. Időben visszamegyünk a múltba, de a jelen is tartogat meglepetéseket. A városi mesék olyan emberek történetei, akiket megláttam, akik megihlettek, akik kedvességükkel, vagy akár utálatosságukkal arra sarkaltak, hogy tollat, azaz klaviatúrát ragadjak és megörökítsem személyüket. Ők mind hétköznapi hősök, vagy mégsem. Többek annál. Minden élet, minden sors más. Amin mi nevetünk, az másnak lehet szomorúság, tragédia, amin mi szomorkodunk azon mások nevetnek. Az élet nem igazságos, viszont rendkívül sok izgalmat és kalandot tartogat. A kaland lehetőségét meg kell látni és akként megélni. Szeretni valakit épp oly felelősség, mint közömbösen viszonyulni a sorsához. Minden döntésünk kihat ránk. Ezekről meséltem nektek, mialatt beleszőttem az emberekkel való tapasztalataimat és a művészettörténeti tanultságomat is. Valamint a hitemet, hogy az emberi jellem formálható a kultúra, szépművészetek, zene által, ha dolgozunk rajta.

A könyv webáruházi linkjét itt találjátok: 

Utazás a Kárpátokon át 

 

Az olvasói véleményeket itt olvashatjátok el:  

Zseraldina>

Kocsis Nagy Noémi: Utazás a Kárpátokon át

Többször voltam már Noéminek az előolvasója. Amikor az első könyvét elkezdtem olvasni, tudtam, hogy erről a könyvről csakis jót fogok írni. Azóta is, ha előolvasókat keres, rögtön jelentkezem.
Ez a könyv, számomra nem volt ismeretlen, hisz pár novelláját már az interneten elolvastam.
Ha valaki megkérdezné, melyik volt, ami tetszett, és melyik nem, rögtön azt válaszolnám, hogy mindegyik tetszett, de mégis van egy, ami már az elején megfogott, az első novella. Címe: A Nagymamám. Számomra olyan volt, mintha Noémi rólam írta volna – persze más helyszínnel –, az egész történetet. Meghatódva folytattam az olvasást.
Összefoglalva az egészet, szeretem a fogalmazást, a leírásokat, melyeket nem nevezhetem sablonosnak, a szereplők bemutatását, és azt is, hogy utazhatunk egy kicsit a Kárpátokon át. A könyvben hétköznapi emberekről, családi történetekről, városi mesékről olvashatunk, de nem csak a jelenben, hanem visszamegyünk a múltba is.
Én akkor nevezek egy írót igazi írónak, ha az írásaiban, még ha egy kicsit is, de beleveszi a saját történetét. Igen, Noémi egy igaz író.
Mindenkinek tudom ajánlani a könyvet, aki szeret olvasni buszon, vonaton, metrón, otthon egy kényelmes fotelben, vagy aki munkahelyén ebédidőben is előveszi kedvenc könyvét.

 szabok52>

Kocsis Nagy Noémi: Utazás a Kárpátokon át

Noémi új könyve valóban egy utazás határok nélkül a múltból a jelenbe. Betekintést nyújt egy erdélyi művész család életébe amit kiemel a mai valóságból vett történetek sorozata. Élvezetes olvasmány azok számára akik időben és térben átélték mindezt. Nem csak szórakoztató, de egyben oktató könyv is, hiszen a szerző a művészettől kezdve a gasztronómiáig egészíti ki ismereteinket,óriási műveltségét bizonyítandó. Kellemes időtöltésként ajánlom mindenkinek.

 

Marton_Lívia_2>

Kocsis Nagy Noémi: Utazás a Kárpátokon át

Aki olvasta és szereti az írónő korábbi írásait vagy akár facebookos bejegyzéseit, most sem fog csalódni. Kedves, vidám vagy éppen szomorkás történetek, pillanatképek erdélyi, falusi és nagyvárosi emberekről, útirajzok, ínycsiklandozó ételleírások, családi emlékek… Ajánlom sok szeretettel!

 JÓTÉT_CSENDBEN I>

Kocsis Nagy Noémi: Utazás a Kárpátokon át

Akárki mondhatja azt egy könyvre, hogy olvasd el, ez nagyon jó, nem fogod megbánni, viszont ez erre a kötetre igaz is. Egyszerre lehetünk tanúi kalandnak, szerelemnek, és a korokon átívelő történeteknek.
Szerettem, hogy a több, külön-külön álló történet önmagában is megállta a helyét.
Így alkalmas arra is, ha csak kevés idő áll az ember rendelkezésére, de szeretne olvasni, hogy elmerüljön egy-egy rövid novellába.
Ez egy csodálatos kötet, tele fordulatokkal, aminek minden érzelmi mélységével és magasságával óhatatlanul is együtt tud utazni az olvasó. Van egy nagyon érdekes atmoszférája a könyvnek, amit talán ezzel a pár szóval tudok a legjobban kifejezni: bölcsesség, tudás, igazság. Őszintén gratulálok az újabb könyvedhez. Szívesen tudnám a polcom papír formátumban is, a többi könyved mellett természetesen. Remek, izgalmas, szórakoztató a stílusod.
Sok sikert a továbbiakban, már csak azért is, hogy mielőbb jöjjön az újabb könyv.
Köszönöm, hogy olvashattam!

Iza_Rápolti IP>

Kocsis Nagy Noémi: Utazás a Kárpátokon át

Jó volt visszaolvasni gyermekkorom erdélyi helyszíneiről, illetve nagyszüleinktől ismert szokásokról, életvitelről. Bukarest pedig szívem csücske, bár ott keveset éltem és nem a kommunizmus idején. Köszönöm a lehetőséget, hogy e-könyv oldalain előolvasóként utazhattam időben és térben egyaránt.

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések