Téli szösszenetek 1.

Harminchárom éve élek Budapesten, azóta sok minden megesett velem és másokkal. 
E városi történeteimet sorra elhozom most nektek a blogomra. Egyszer mindenki felkerül ide, akit érdekesnek találok. 


Most, hogy fő a gulyásleves, amit a lányom rendelt, meg a túrós csusza is majdnem kész, ami utána lesz elmesélek két történetet, amik nagyon tetszettek a facebookos olvasóimnak. 

Kézcsók
Megmutattam egy konyhakerti növények könyvet a vevőnek. Nagyon hálás volt. 
Távozóban elkapta egyik kezemet és nagy csókot cuppantott rá:
-Nem mindenki olyan kedves, mint ön.
Még fel sem ocsúdtam a meglepetésből, amikor ezt mondta:

-Ez csak egy fél volt és elkapta a másik kezemet is.
Arra is cuppantott egyet.
Mesélem Anyukámnak a telefonba, hogy mi történt.
Reakció:
-Végre egy úriember, aki tudja, hogy kell viselkedni.
Ha videó telefonáltunk volna látta volna, hogy forgatom a szememet.
 🙂
#kézcsók #vevő #viselkedés #könyv


Fogalmazás
A lányom rólam ír angol fogalmazást.
Én is írtam annak idején, de Anyámnak csak akkor mertem megmutatni, mikor már sikert aratott az iskolai faliújságon és csoportosan olvasták a tanárok, meg a diákok.
Azt a mondatot kedvelték leginkább, hogy: "Japán reflexxel pofozza fel a banditákat az utcán." 
Mostani könyvem megjelenése előtt is, mint főcenzor olvasta el a kéziratot. Egy fejezetet át is írtam egy éjszaka. 

Kemény volt a szerkesztőm, de Anyám keményebb, van mit tanulni tőle. Hiába 43 év a pedagógiai, zenészi pályán maradandó nyomot hagy.
 🙂
#családunk #generációk #lányok #anyák

Legutóbbi könyvemet A kínai rejtélyt innen szerezhetitek be, szakmai oldalamat itt tudjátok követni. 
Rádióriport a könyvem kapcsán.  Bódizs Edith rádióriporter anyaga. 
Újabb riport készült velem T. C. Lang szerző tollából, amit itt találtok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések