A hónap művésze 18 : Medgyesfalvi Máté
Copyright©2013. artificium-artis.blogspot.com
A szöveg és a fotók semmilyen részlete nem használható fel a szerző engedélye nélkül!
![]() |
Medgyesfalvi Máté portréja. Fotó © Medgyesfalvi Máté. |
![]() |
Tipography. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté. |
K.N.N.
- Hogy a legrégebbiekkel kezdjük: itt van ez a
Tipográfia című fekete-fehér munkád. Iskolai feladat volt? Jól
látom, hogy nosztalgiáztál benne és a régi szitázós,
írógépes hangulatot kívántad tükrözni, amelybe vegyült egy
kis formabontó dadaista komponálási módszer? Esetleg a
futurista Fortunato Depero "Szögelt könyve?"
- M. M.
Ez volt az első feladat az iskolában, nagyon régi munka. Itt használtam először digitális eszközöket, de valószínűleg igen.
- Látszik benne a grafikusi véna és, hogy
szeretettel csináltad!
- M. M.
- Ez könnyen lehet, mivel az érettségi
„diploma” munkám rézkarcokból, illetve szitákból állt.
- K. N.N.
- Akkor jól éreztem, hogy valami ilyesmi járt
a fejedben, amikor ezt készítetted.
- M.M.
Akkoriban még erre volt ráállva eléggé az eszem, és ebben a stílusban éreztem otthon magam.
- K.N.N.
- Nagyon jó, én szeretem az ilyesmit.
![]() |
Pelikan naptár. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté. |
- M. M.
- Kellett volna mutassak azokból is, csak azok mozgatása elég körülményes sajnos.
- Rézkarcokat nagyon szerettem készíteni.
![]() |
Pelikan naptár. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté. |
- K.N.N. A Pelican tollmárkának is készítettél naptárat 2010-ben. Ez is KREÁ-s munka? A minta, ami végig megjelenik rajta a tollvonásra kíván utalni? A színek a borítón az évszakok?
![]() |
Pelikan naptár. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté. |
- M. M.
- Igen az évszakokat színekkel is akartam jelezni, mindegyiket egy ahhoz illővel. A forma pedig életem első próbálkozása volt egy pattern (angol kifejezés, jelentése: minta, pattern-book: minta könyv) elkészítésére, és a toll, mint íróeszköz szülte a formát.
Karakterek. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté.
K.N.N.
- A Character feladatokról ugye ezt mondtad, hogy az is iskolai feladatként kaptad, hogy mértani formákból mit tudtok kihozni. Ez Simon Attilánál volt? Egyébként számomra viccesek ezek a megoldások, mert olyanok, mintha régi vízköpők, oszlopfők, vagy antik faragványok lennének.
- M.M.
- Itt az volt a lényeg számomra, hogy minél
kevesebb elementáris alap formából készítsek egy alakot, úgy,
hogy karakteres legyen. Számomra inkább régi egyiptomi rajzi
szabályok jutnak eszembe, mint a legnagyobb felület szabálya és
az erős profil, illetve frontális ábrázolás. Számomra nincs
középút, vagy-vagy.
![]() |
12. Budapesti Díszmadár Kiállítás. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté. |
- K.N.N.
- Igen, gondoltam, hogy a szabályosságra törekedsz! Itt van még a programfüzet a XII. Budapesti Díszmadár kiállításhoz. Ez egy létező rendezvény, amelynek szóróanyagát, mint programfüzetet, karszalagot és plakátot is meg kellett tervezni. Ez Herbszt Lacinál (Herbszt László grafikusművész, tanár) volt?
- M. M.
- Igen.
- K.N.N.
- Ez nagyon bő válasz. Köszönöm. :-)
-
![]() |
Sokszínű erdő. Munkafüzet kis iskolásoknak. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté. |
- M.M. .:))
- Egy létező rendezvényről van szó, amit minden évben megtartanak. Azért terveztem át, mert a mostani arculatot nagyon nyersnek találtam a témához, ezért egy élénk, színes, fiataloknak szóló munkát készítettem, mivel ilyenekre gyakran járnak iskolai osztályok és hasonlók, kisgyerekes családok például.
-
Sokszínű erdő. Munkafüzet kis iskolásoknak. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté.
- Értem. Az ötödik kérdésem a munkáiddal
kapcsolatban, ez a Sokszínű erdő, munkafüzet kisiskolásoknak
egy meglévő könyvtípus alapján (úgy értem, volt hasonló a
piacon) készült. Hogyan tervezted? Vagy tágabbra vették a
feladatkiadást és azt mondták, hogy ilyen és ilyen dolgot kell
csinálni? Ki volt ebben a segítségedre? Illetve látsz fantáziát
a gyerekkönyv/tankönyv tervezésben?
- M. M.
- Itt a hangsúly az illusztráláson volt, mivel a tárgy ezt követelte. Témaként csak a gyerek munkafüzet volt az, ami kötött volt, ezenfelül mindenki olyan stílusban készíthette el, olyan célközönségnek és olyan technikával, amilyennel jónak látta. Ez Magyarósi Éva tanárnőnél volt. Hálás de ugyanakkor veszélyes feladat gyerekeknek dolgozni, bármilyen téren, ez alól az illusztráció sem kivétel.
- Mit értesz az alatt, hogy veszélyes?
- M. M.
- Élveztem a munkát nagyon, de be kell, hogy
valljam, nyugodtabb szívvel dolgozom felnőtt embereknek.
- A felelősségre gondolsz elsősorban? A
vizuális nyelvre, amin a következő generáció felnő?
- M.M.
- Igen, mert egy gyereket le kell kötni, és ehhez véleményem szerint olyat kell alkotni, ami még az ő hihetetlenül szubjektív személyét érdekli. És úgy tapasztaltam, hogy a gyerekek e legerősebb kritikusok.
- K.N.N.
- Ha gyerekkönyvet tervezel, akkor azt úgy teszteled, hogy elviszed három-négy tervedet egy iskolába és a tetszési index szerint megvalósítod, ami a legjobb?
- M.M.Hát ez lenne az ideális, igen. De az én esetemben egyelőre be kellett, hogy érjem a két unokaöcsémmel.
- K.N.N.
- A hatodik téma egy másik illusztrációs
munkád Hajnóczy Péter: A Halál Kilovagolt Perzsiából. Kinek,
miért, mikor csináltad? S mondtad próbáltad belevinni régi
rajzos, pontosabban szénrajzos egyéniségedet, ha jól látom!
- M.M.
- Szintén iskolai feladat Herbszt László tanár úrnál. A könyv illusztrációit olvasás közben készítettem szénnel, ami szintén utal a történetre és nagyon expresszív eszköz.
- K.N.N.
- S mondtad, hogy azért kötöttél még hozzá
üres oldalakat, hogy meglegyen a gerince, ugye?
- M.M.
- Ez elsősorban kivitelezési megoldás volt,
mivel kötelező volt a kemény kötés, de a könyv maga
oldalszámban kevés lett volna hozzá.
- K.N.N.
- Egyébként puha kötéssel csináltad volna,
ha te magad kellett volna eldöntsed?
- M.M. Ezen még gondolkoznom kell, de valószínűleg japán kötéssel csináltam volna meg.
- A hetedik téma a Canfisco tengeri finomságok
csomagolások látom, hogy olyasmi, amiben igen kibontakozhattál.
Azaz a grafikusi-tipográfiai énedet is megmutathattad! Iskolai
feladat, vagy megrendelés volt? Mi volt a koncepciód?
- M.M.
- Iskolai feladat volt, de nagyon sokan felkerestek azzal a munkával kapcsolatban, megjelent több könyvben is, ami designnal és csomagolással foglalkozik. Itt a koncepció nagyon egyszerű volt, a kivitelezés viszont annál nehezebb.
Canfisco tengeri csemegék csomagolásai I. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté.
- K.N.N.
- Nagyon szép és tetszik! Miért volt nehéz?
- M.M. Sokáig készült mindegyik rajz, mivel Van Gogh után szabadon pontokkal rajzoltam meg a figurákat. Nagyon időigényes volt, mivel csak pontoztam végig, az egyik pontot a másik után. Így készült el a forma, az árnyék, minden, tehát itt az illusztráció rész volt nehezebb, a tipo részével könnyebben haladtam szerencsére.
- K.N.N.
- Voltak színbeli kötöttségeid? Ki volt a tanárod ebben?
![]() |
Canfisco tengeri csemegék csomagolásai I. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté. |
M.M. Gosztom Andrásnál készült a munka és
színekben szabad kezet kaptunk, igyekeztem a kicsit retróbb
hangulatot idézni a színekkel.
![]() |
Canfisco tengeri csemegék csomagolásai II. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté. |
- K.N.N.
- Úgy látom, hogy az alap a fekete-fehér és
csemegénként változik a szín. De folytassuk a nyolcadik témával
a Villányi pálinka csomagolásával. Felkérésre csináltad,
vagy iskolai feladatként? Milyen szempontokat vettél figyelembe a
tervezéskor? Miben különbözik egy pálinka design egy boros
üveg-márka tervezéstől?
![]() |
Canfisco tengeri csemegék csomagolásai II. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté. |
M.M. Ez cégen keresztül készült még tavaly, az
egyik ügyfelünk megrendelésére. És teljesen rám bízták,
hogy milyen irányba indulok el. Egyedül az üveg formája volt
adott, illetve azt tudtam, hogy limitált kiadás lesz. Az üveg
így a régi amerikai, Dallasos, nagyúri hangulatot idézte fel
bennem, ezért egy elegáns oda illő címkét szerettem volna
készíteni és mivel limitált kiadás, nagyobb teret kaptam
kivitelezésben. Nem voltak annyira kötöttek a nyomdai
megoldások, lehetőségek.
- M.M.
- A címke ugye kétrétegű: van egy alapunk,
ami egy pantone sötét kék, illetve rá van szitázva egy arany
színünk, tehát semmi nem digitálisan színkevert. Ettől élőben
még elegánsabb minőséget éreztet. Nem tudom sajnos, hogy még
forgalmazzák-e a terméket, mert mint mondtam limitált széria
volt.
- K.N.N. Egyébként fotón keresztül ez a sötétkék majdnem feketének hat, de a betűk aranya nagyon szépen világít rajta.
Subway katonák. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté.
- Apropó idejét múlt arculat. Hogy látod a
lehetőséget, mint grafikus abban, hogy meg tudjad győzni a
megrendelőt arról, hogy szakmailag neked van igazad és az új
arculattal, amit terveztél sokkal piacképesebbé válna a termék?
- M.M.
- Ezt nagyon nehéz megfogalmazni, mert igyekszem meggyőzni a megrendelőket és természetesen olyanok is keresnek fel, akik a portfóliom alapján szimpatizálnak velem, vagyis ezt a stílust, minőséget értékelik.
- Mi a különbség a művészi és a megrendelőnek dolgozó grafikus között?
M.M. Nekünk első nap a KREA iskolában Kathi
Zsolt tanár úr azzal kezdte, mai napig pontosan emlékszem, hogy
a grafikusok nem művészek. Engem akkor ez a kijelentés, nyolc év
művészeti iskola után picit megcsapott, de most már értem és
egyet értek vele.
- K.N.N.
- Ez is egy vetülete a dolognak, de az egyéni ízt,
sajátosságokat, tanultságot és jó ízlést bele kell vinni
nem? Beszéljünk most a Subway katonákról. Itt mi volt a munka
lényege? Arculatváltás a cégnél?
- M.M.
- Nem. Itt POS kampányról volt szó, tehát reklám csak eltérő, sok esetben interaktív médiumokon keresztül.
- K.N.N.
- Az pontosan mit jelent? Meséld el az olvasóknak kérlek, hogy értsék.
- M.M. Hiteles dolgot kellett alkotni úgy, hogy közben szem előtt tartottam az eredeti márkát, tehát mintha tényleg meg tudna valósulni.
- K.N.N.
- Iskolai munka volt?
- Milyen szempontokat vettél figyelembe a
tervezéskor?
- M.M.
- Iskolai feladat Darázs Bódog konzulenssel.
Fiatalos és aktuális munkát akartam készíteni mindenféleképpen illusztrációval. A téma
épp egy órai brainstormingon körvonalazódott ki. És ez illusztrációban nagyon tág tered
ad.
- K.N.N.
- Finoman szólva a Mc'Donlads is átvette az
ötletet, a magyar napokban.
- M.M.
- K.N.N.
- Mit tudnál tenni, ha valóban megvalósulna
az ötleted, mint grafikusnak és egy másik cég felhasználná az
engedélyed nélkül? Tennél valamit ellene?
- M.M.
- K.N.N.
- Perelnél is, adott esetben?
- M.M.
Ha szükséges persze, de reméljük erre nem kerül sor soha.
- Én is remélem, hogy téged a Jóisten mindig
megsegít, hogy azt és úgy csináljad, ahogy elképzelted. Nézzük a következő kérdést. Kérlek
mesélj az Artificium olvasóinak a Hotel Sil anyagáról.
- M.M.
- Iskolai feladat volt, Kathi Zsolt tanár úr
oldalán készült munka. Az iskola lakberendező szakos hallgatói
által készített munkáknak kellett arculatot alkotni. Mindenki
kapott egy lakberendezőt, vele felvettük a kapcsolatot és a
közös munka gyümölcse lett a logó. Az arculat.
- K.N.N.
- Ezen felül szabad kezet kaptatok, vagy nagyon
kellett ehhez alkalmazkodni? Te kivel dolgoztál együtt?
- M.M. Voltak egyeztetések, de mint említettem azért szabad volt. Egy pillanat, had gondolkozzam. Felhő Anita. Véleményeket kértem ki inkább. Illetve hogy mi inspirálta a belső terek létrehozásánál.
- K.N.N.
- És mit tűztél ki magad elé a
megvalósításnál? Ilyenkor a munka gyűjtéssel kezdődik, hogy
melyek azok a jellemző dolgok egy szállodában, amit be kell
mutatni? Vagy neked eleve ezeket tudni kell?
- M.M.
- Minden munka gyűjtéssel kezdődik.
Utánanézéssel, utánajárással. Azután ötleteléssel, verziók
elkészítésével.
- K.N.N.
- Ez egyébként nagyon kifinomult és szép.
Már akkor is tetszett, amikor mutattad a darabjait.
- M.M. Köszönöm szépen, a logó szerintem is egy sikerült darab.
- Ha például egy régi, patinás, mondjuk
velencei, vagy római szálloda teljes grafikai arculatát kellene
megtervezned, vagy minden olyat, amit itt is megalkottál, akkor
törekednél a régi hangulat bemutatására a borítékokon,
tollakon, névjegyeken és okos telefonos alkalmazásokon?
- M.M.
Igen, minden esetben követni kell a helység adta hangulatot, stílust. Hogyha egy régimódi, elegáns hotelről lenne szó, természetesen ezt tükrözné az arculat is.
- K.N.N.És mennyire nyomasztana, hogy egy nagyon
magas színvonalú patinás dologhoz kell valami újat csinálnod?
- M.M.Nem hinném, hogy nyomasztana, szeretem a kihívásokat!
- K.N.N.
Kérlek mesélj a Marie Curie alapítvány anyagáról.
- M.M.A Marie Curie-s anyag Szegi Amondó konzulenssel készült. Mindenki húzott egy ismert személyt, és annak az embernek kellett arculatot készíteni. Az enyém, hogy egy kicsit személyesebb, egyedibb legyen a munka, az egészet egy fiktív alapítványnak készítettem. És ehhez minden szükséges kreatív anyagot elkészítettem.K.N.N.
Marie Curie anyag. Fotó és grafika © Medgyesfalvi Máté.
- Egyébként szeretted a kémiát-fizikát?
Vagy az nem befolyásol?
- M.M.
- Nem én választottam Curiet, mint mondtam,
sorshúzás volt. Nem igazán.
- K.N.N.
- Értem, de arra gondolok, hogy közel áll
hozzád, hogy tudományos területek anyagait "frissítsd"
fel grafikailag?
- M.M. Az arculat elkészítésénél Curie nagy találmányát, a rádióaktivitást használtam fel, így készült a logótípia, ami a hölgy monogramja. Az arculat elkészítésénél Curie nagy találmányát, a rádióaktivitást használtam fel, így készült a logótípia, ami a hölgy monogramja.
- Azaz tudományos konferenciák, ülések,
kiállítások anyagát szívesen készíted?
- M.M.
- Egész életemben képzőművészeti iskolákba
jártam, nem fektettem nagy energiákat a reál tárgyakba. Munkának fogom fel, nem a témától függ,
mennyire élvezem, hanem hogy az anyag mennyire lesz szép a végén.
- K.N.N.
- Tetszik a Marie Curie szeme előtt, az a
szemüveg vagy lencse szerű megoldás. Mikroszkópra utal?
Kémcsőre?
- M.M. Részben igen. Másrészt inkább a jövőbe látás, amit hozzátett az emberiséghez az életében.
![]() |
KREA alkotófalu. Fotó és grafika © Gosztom András, Medgyesfalvi Máté, Bölecz Lilla, Nyári Eszter, Zleovszki Zsolt. |
- Nagyon szép gondolat és jó ötlet. Mesélj
kérlek a KREA alkotófaluról, amelyben konzulensetek Gosztom
András volt.
- M.M.
Illetve csoportmunka Bölecz Lillával, Nyári Eszterrel és Zleovszki Zsolttal. Erre az iskola, pontosabban Nemes Mara igazgatónő kért fel. Az iskola egy alkotói helységet szeretne alapítani, és amíg a lakberendezők elkészítették a belső terveket, addig mi egy arculaton dolgoztunk.
![]() |
KREA alkotófalu. Fotó és grafika © Gosztom András, Medgyesfalvi Máté, Bölecz Lilla, Nyári Eszter, Zleovszki Zsolt. |
- K.N.N.
Milyen volt a közös munka?
- M.M.
- A munka sok közös brainstorminggal
kezdődött, azután pedig logó verziókat készített mindenki. A
nyertes logó Zleovszki Zsolt fejéből pattant ki, azt kicsit még
átdolgozta a csapat. Aztán szépen kiosztottunk mindenkinek
feladatokat, mivel a határidő szűkös volt.
- K.N.N.
- Mi volt a te részed ebben?
- M.M.
- Én a weboldalt, a telefonos applikációt és
a logó köré épülő rendszert, "gridet" rajzoltam meg.
- K.N.N.
- Szereted az ilyen együtt gondolkodást?
Könnyebb így együtt dolgozni?
- M.M.
- Igen, a magam részéről mindig is élveztem
és támogattam a csapat munkát. Szerintem sokkal jobb, ha több
oldalból jön az impulzus, és ez előreviszi az eredményeket.
- K.N.N.
- Könnyebb úgy a határidőt tartani?
- M.M.
- Nem is a határidőről van szó. Hanem hogy
több a vélemény, több szem többet lát, több ész több felé
kalandozik el.
- K.N.N.
- Nem okoz ez zavart? Vagy van valaki akinek jó,
vagy jobb ötlete van és akkor afelé mentek el?
- M.M. Egyáltalán nem volt zavar. Legalábbis ebben az esetben működött.
- Értem. Akkor most beszéljünk a diploma
munkádról, amelyben konzulensed Herbszt László grafikus volt.
- Az iskola feladott körülbelül húsz-huszonkét témát, amiből minden diák hármat választhatott, és ebből a háromból a tanárok döntötték el, hogy ki mit kap. Elsőre én a sörfőzdét írtam, szerencsére meg is kaptam.
- K.N.N.
- Szeretted ezt a munkát, úgy láttam.
- M.M.Itt maga a munkafolyamat volt igen hosszú, egy szemeszternyi időnk volt rá, amihez négy előprezentáció állt rendelkezésre, ahol a vizsgabiztosok előtt be kellett mutatni a jelenlegi állást.
-
Mi volt a koncepció?
- M.M.
Házi sörfőzdéről van szó, amelynél a néző fele sugárzott képben fontos volt a közelség, melegség. Mindenféleképpen el szerettem volna kerülni a nagy márkák stílusát, mert ez teljesen más piac.
- K.N. N.
Igen, de ugyanakkor a régi hangulatra is törekedtél ezzel a kapcsos üveggel?
- M.M.
- Igen, a konzulens tanáromnak köszönhetően
megismertem két fiatal sörfőzőt, akik hamarosan be akarják
indítani saját márkájukat. Tőlük származik a név, hogy
Bázis. Ez jó alapot adott nekem az illusztrációhoz. Ezt akartam
még megfűszerezni egy aktív résszel, ez lett a macska.
- K.N.N.
- Hogy is volt a macskával és a gyárral, amit
olyan jól elmeséltél a védésen? Beszélj erről az olvasóknak
kérlek.
- M.M.
Kontrasztba van téve a két illusztrált elem, mivel a gyár statikus, a macska pedig pozíciót és helyet vált folyamatosan.
- K.N.N.
- Ez mit jelent?
- M.M.
- Azt, hogy a macskák minden sörfőzdénél
fellelhetőek, mivel természetesen úton védik az alapanyagokat a
kártevőktől.
- K.N.N
- Értem. Ez saját tapasztalat, megfigyelés?
- M.M.
- Nem, utánaolvastam, nem volt még szerencsém
sörfőzdében járni.
- Pedig úgy képzeltem, hogy gyermekkorodat
sörgyárak udvarain csatangolva töltötted. :-D
- M.M.Sajnos ez nem így volt, színház volt sörgyár helyett. A befogadóforma és a szalag elkészítésénél minél részletgazdagabb ábrázolást szerettem volna.
- Éspedig?
- M.M.
- A forma sem egy egyszerű geometriai forma,
hanem egy egyedien stancolt (hidegen megmunkált, sajtolt, vágott)
alap. Ezt sok-sok vonallal, árnyékkal, folttal, ritmussal tettem
izgalmassá. Színkódot is kapott minden egyes sör, az ízvilághoz
illően. Ezt a főzőkkel egyeztettem. Van két alap sörük, ami
mindig kapható, és négy szezonális, minden évszakra egy-egy
darab. A végeredmény számomra egy klasszikus de igényes
csomagolás lett, ami minőséget és kézművességet sugall.
Ehhez
továbbá készült plakát, hatvan darabos csomagolás,
poháralátét, egy bemutató füzet, asztali háromszög.
- K.N.N.
- Meg is kóstoltátok ezeket a söröket? Hogy
volt a vízcseppekkel az üvegen? Hogy minél szebben mutasson.
- M.M.
- A konzultációkat mindig valami minőségi
kocsmában tartottuk Lacival. Ja ezek már befotózási technikák:
pára, cseppek, fény és háttér beállítások. Ezekre mind
figyelni kell ilyenkor, de ezt inkább egy fotóstól kéne
kérdezni, én csak tartottam a lámpát. :-D
- K.N.N.
- Ezek a kiegészítők, mint pohár alátét,
amit minden becsületes sörkedvelő gyűjt, amolyan klasszikus
kellékei a kampánynak, ugye?
- M.M.
- Igen, pont tegnap előtt kerestek meg, hogy
hol tudnak venni ilyen söralátétet?
- K.N.N.
- Nekem nagyon tetszik és a lényeg a szép
eredmény.
- M.M.
- Ezt a munkát nagyon élveztem. Igen, ahhoz
képest, hogy nagyon sok munka volt itt munkahelyemen is, valahogy
(már nem is tudom hogy) de sikerült azt is megcsinálni, úgy,
ahogy szerettem volna. És úgy néz ki, hogy ez az arculat meg
fog jelenni a piacon.
- Mutatok még valamit, ez még nincs
portfolióban, vagyis nincs publikálva.
- Csak, mert mondtam hogy mostanában más
dolgokkal foglalkozom
-
http://www.behance.net/gallery/Adman-Project-Tracking-System/11131971
- Hát ez UI. Azaz user interface, nem művészi
- vagy ilyenek.
- K.N.N.
- Gondolom a funkcióhoz tervezted. Mi volt itt
a munka lényege?
- M.M.
- Ez egy film és reklám készítő cégnek
belső felhasználásra készült program, amivel gyakorlatilag
mindent el tudnak végezni. Lényegét tekintve nagyon-nagyon
komplex és sok idő volt mire elkészült.
- Ezt a cégen keresztül csináltam és nem is
az interjúra küldtem csak úgy.
- K.N.N.
- És ez egy komplex grafikai program?
- M.M.
- A programozást nem én csináltam, csak a
layoutot.
- K.N.N.
- Ezekben a munkákban is örömödet leled?
- M.M.Igen, én nagyon élvezem az ilyenek készítését, mert nagyon megdolgoztatnak esztétikai és logikai szinten is.
- És végül, hogy értékeled a saját
fejlődésedet azóta, hogy művészeti iskolás fiatal emberként
elvégezted a KREÁ-t, lediplomáztál és most a munka világában
kamatoztatod a tudásod?
- M.M.
- Nagyon sokat tanultam és nagyon sokat
köszönhetek a KREÁ-nak. Hálás vagyok az ott eltöltött
évekért. Tudom, hogy ehhez az intézmény és az oktatás
kellett, meg az én lelkesedésem is.
- K.N.N.
- Mik a terveid a jövőre nézve?
- M.M.
- Tovább fejlődni és csinálni azt, amit
most. Kisebb célokat tűzök magam elé, az egyik lépést a másik
után, nem tekintek túlzottan a jövőbe. Ja igen, és visszatérni
a sporthoz, mert az iskola és munka miatt egy kicsit
elhanyagoltam.
- K.N.N.
- Akkor köszönöm szépen a riportot. Jól
tudom, hogy vízilabdáztál?
- M.M.
- Igen. Én is nagyon szépen köszönöm a türelmet.
- Ez 1012 embernek tetszik itt a blogon!
- 213-an osztották meg eddig a facebookon!
- Köszönjük!
Medgyesfalvi Máté önéletrajza:
2012. március ‒ jelen
11R Creative
Krea Kortárs Képzőművészeti Iskola
(Felsőoktatási Intézmény)
2009. szeptember ‒ 2013 . június
Tervező Grafikus szak
•
Tipográfia
•
Programismeretek
Országos / nemzetközi besorolás: ISCED 4
Nagyváradi Művészeti Líceum
(Gimnázium)
2005. szeptember - 2009. június
Érettségi Diploma
III-ad fokú grafikai végzettség
•
Grafika
•
Művészet történet
Országos / nemzetközi besorolás: ISCED 3
med_mate@yahoo.com
születési idő:
1990. március 8.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése